- Zašlete SMS ve tvaru VIPHONE HELP na číslo 903 09 30, během okamžiku obdržíte SMS s registračním kódem. Cena této SMS je 30 korun včetně DPH.
- Ve svém webovém prohlížeči zadejte adresu http://www.viphone.cz/help – na této stránce najdete další instrukce.
- Aktivujte registrační kód tím, že se zaregistrujete v registračním formuláři služby viphone break (http://www.viphone.cz/registrace/faces/code.jspx). Poté ihned obdržíte přihlašovací údaje.
- V počítači si nainstalujete aplikaci viphone communicator, kterou si stáhnete ze stránky http://www.viphone.cz/help.
- Po spuštění aplikace zadáte přihlašovací údaje, které jste obdrželi e-mailem. Dostanete na výběr několik telefonních čísel.
- Zvolíte si jedno číslo a můžete začít volat a využít kreditu 100 korun, který vám umožní vyzkoušet si kvalitu telefonování přes internet a teprve poté se rozhodnout, zda si získané číslo ponecháte a začnete službu viphone používat.
- Aplikace vám bude sloužit jednak jako softwarový telefon, na jehož klávesnici budete moci volit volaná telefonní čísla, ale současně i jako databáze kontaktů. Díky aplikaci můžete mít kdykoli přehled o celé historii svých volání, s její pomocí budete dobíjet kredit. Služba viphone break umožňuje zdarma rovněž doručení zmeškaných hovorů jako e-mailů s nahranou hlasovou zprávou.
„Účast v internetovně na veletrhu HOSPIMedica nám přinesla řadu užitečných poznatků,“ uvedla po skončení veletrhu Gabriela Chlupáčková ze společnosti Unient Communications, která službu viphone break poskytuje.
„Mile nás potěšilo, že většina návštěvníků, lidí s handicapem, byla o internetové telefonii předem docela dobře informována. A ostatní byli velmi otevření, ihned pochopili, že telefonování přes internet jim nabízí podstatně levnější variantu komunikace a v případě volání do sítě viphone break dokonce zcela bezplatnou. Z debat s návštěvníky vyplynul také požadavek, abychom na aplikaci zvětšili písmo. Našim vývojářům předám i další náměty, například možnost zvolit si vlastní barvu aplikace. Mnozí by také uvítali, kdyby na aplikaci bylo umístěno jedno tlačítko, jehož pouhým stisknutím by bylo možné vyvolat jedno nastavené číslo, které uživatel používá nejčastěji,” dodala.
Převzato z www.helpnet.cz