Práce vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodněním.
Náplň práce:
– odpovědnost za vedení účetnictví v přidělené oblasti podle definovaných postupů, účetních principů a platných zákonů
– zpracovávání plateb a platebních dokladů
– zpracovávání podkladů pro daňová přiznání a hlášení podle definovaných postupů
– kontrola výkazů, účetních knih a účtů, vyhledávání neobvyklých položek a provádění úprav na základě optimálně volených postupů<
Požadujeme:
– SŠ vzdělání
– praxi na obdobné pozici min. 2 roky
– znalost účetnictví
– znalost práce na PC (včetně informačního systému SAP)
– samostatnost, pečlivost, spolehlivost
Nabízíme:
– zajímavou a zodpovědnou práci v perspektivní společnosti
– mzdové ohodnocení odpovídající praxi a znalostem
– pohyblivou pracovní dobu
– systém volitelných zaměstnaneckých výhod
Máte zájem o tuto pozici: Pokud máte zájem podílet se na dalším vývoji a růstu jedné z předních českých IT, zašlete nám svůj strukturovaný životopis s fotografií na email: barbora.kryspinova@i.cz