nadchnout pětici špičkových českých manažerek, které se jako ambasadorky ‚ujaly‘ jednotlivých Srdcerváček,“ popisuje Hana Potměšilová.
Cílem této inovace je propojit zdánlivě odlišné světy a postrčit Srdcerváčky na jejich cestě pracovním i osobním životem. Ambasadorkami se staly Renata Mrázová, HR ředitelka Nationale Nederlanden, personalistka Rostya Gordon Smith z Minerva 21, Barbora Chuecos, generální ředitelka kosmetické společnosti Mary Kay pro ČR a SR, Zuzana Řezníčková, ředitelka divize Prodej a marketing mediálního domu Economia a Andrea Šarochová, zástupkyně výkonného ředitele pro lidské zdroje v Komerční bance.
A do třetice letos Srdcerváči chtějí hned na začátku kampaně nabídnout jeden exkluzivní zážitek. Na pražském Hlavním nádraží tak hned devátého září od 16:00 díky spolupráci s projektem Piana na ulici proběhne tříhodinový koncert. „V jeho průběhu se u piana vystřídá hned šest špičkových českých klavíristů,“ slibuje Hana Potměšilová. Kdo se ale do Prahy zítra nedostane, nemusí litovat. O to víc času bude mít na prohlížení katalogu, kde Srdcerváči i letos nabízí velmi ojedinělý sortiment. Pokud jim přispějete na jejich snažení, můžete získat například rukavice Jaromíra Jágra, pozdravit se s celým Fed Cupovým týmem nebo se s odborným výkladem projít běžně nepřístupnými zákoutími Pražského hradu.
Srdcerváči se ale vedle ‚velkých‘ inovací mohou chlubit i spoustou menších. Neviditelné, ale podstatné změny jsou v infrastruktuře katalogu a jeho programování. Faceliftem prošla již zavedená značka Made by. Dostala nové logo i jméno a jako Original by Srdcerváči doznala podstatného rozšíření. „Díky oblibě sklenic na červené víno jsme ve spolupráci s novoborským Crystalexem a Boa design připravili i set karafy a sklenic na vodu nebo sklenky na bílé víno,“ uzavírá Hana Potměšilová. Sklenice, stejně jako další tisíce zajímavých odměn za příspěvek pro NFOZP najdete v katalogu na www.srdcervaci.cz.