Search
Close this search box.

Srdcerváči letos snoubí exkluzivitu s ženským šarmem

Třetí ročník a tři zásadní novinky hned na jeho startu si pro letošní podzim přichystali Srdcerváči. Co zůstalo stejné, je katalog nabitý exkluzivními odměnami v podobě unikátních dárků a neopakovatelných zážitků. Nemění se ani vnější podoba projektu organizovaného Nadačním fondem pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením. I letos se tak tvářemi projektu stala pětice osob se zdravotním postižením, které na pracovním trhu řeší nejen svůj handicap.
Srdcerváčská kampaň opět startuje 9. září a potrvá do 15. prosince. „Loni jsme v rámci grantového řízení rozdali téměř půl milionu korun a další činností podpořili vznik více jak 450 pracovních míst pro osoby se zdravotním postižením. Letos bychom rádi opět posunuli tuto laťku ještě výš,“ říká Lenka Kohoutová, předsedkyně správní rady NFOZP. I proto se tým NFOZP důkladně zamýšlel, jaké tváře kampani letos dát. „Volba padla na ženy, které vedle handicapu fyzického patří i do nějaké skupiny, kterou úřady označují jako sociálně znevýhodněnou či dokonce ohroženou,“ říká Hana Potměšilová, ředitelka NFOZP. V srdcerváčském týmu tak jsou matka samoživitelka, studentka končící školu či dlouhodobě nezaměstnaná třicátnice. Právě pro ně je určena první novinka. „Jsem velmi ráda, že se nám podařilo pro náš projekt

nadchnout pětici špičkových českých manažerek, které se jako ambasadorky ‚ujaly‘ jednotlivých Srdcerváček,“ popisuje Hana Potměšilová.

Cílem této inovace je propojit zdánlivě odlišné světy a postrčit Srdcerváčky na jejich cestě pracovním i osobním životem. Ambasadorkami se staly Renata Mrázová, HR ředitelka Nationale Nederlanden, personalistka Rostya Gordon Smith z Minerva 21, Barbora Chuecos, generální ředitelka kosmetické společnosti Mary Kay pro ČR a SR, Zuzana Řezníčková, ředitelka divize Prodej a marketing mediálního domu Economia a Andrea Šarochová, zástupkyně výkonného ředitele pro lidské zdroje v Komerční bance.

Také druhá novinka je úzce propojená s týmem Srdcerváček. „Spolu s katalogem chceme devátého září na stránkách www.srdcervaci.cz otevřít i internetový magazín Zprávy a příběhy. Už delší dobu jsme totiž hledali způsob, jak vyprávět o firmách, které jsme podpořili, nebo o samotných Srdcerváčích. Náhoda k tomu chtěla, že redakci dnes tvoří letošní Srdcerváčky,“ usmívá se Hana Potměšilová. Každý den se tak na stránkách projektu objeví nový zajímavý článek nebo zápis v Srdcerváčském deníku. Magazín by měl navíc fungovat nepřetržitě nezávisle na kampani. „Témat je prakticky nevyčerpatelná zásoba a holky mají do psaní velkou chuť,“ popisuje Hana Potměšilová.

A do třetice letos Srdcerváči chtějí hned na začátku kampaně nabídnout jeden exkluzivní zážitek. Na pražském Hlavním nádraží tak hned devátého září od 16:00 díky spolupráci s projektem Piana na ulici proběhne tříhodinový koncert. „V jeho průběhu se u piana vystřídá hned šest špičkových českých klavíristů,“ slibuje Hana Potměšilová. Kdo se ale do Prahy zítra nedostane, nemusí litovat. O to víc času bude mít na prohlížení katalogu, kde Srdcerváči i letos nabízí velmi ojedinělý sortiment. Pokud jim přispějete na jejich snažení, můžete získat například rukavice Jaromíra Jágra, pozdravit se s celým Fed Cupovým týmem nebo se s odborným výkladem projít běžně nepřístupnými zákoutími Pražského hradu.

Srdcerváči se ale vedle ‚velkých‘ inovací mohou chlubit i spoustou menších. Neviditelné, ale podstatné změny jsou v infrastruktuře katalogu a jeho programování. Faceliftem prošla již zavedená značka Made by. Dostala nové logo i jméno a jako Original by Srdcerváči doznala podstatného rozšíření. „Díky oblibě sklenic na červené víno jsme ve spolupráci s novoborským Crystalexem a Boa design připravili i set karafy a sklenic na vodu nebo sklenky na bílé víno,“ uzavírá Hana Potměšilová. Sklenice, stejně jako další tisíce zajímavých odměn za příspěvek pro NFOZP najdete v katalogu na www.srdcervaci.cz.

Srdcerváči jsou unikátní kampaní Nadačního fondu pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením – NFOZP. Výtěžek je věnován na podporu nových pracovních příležitostí pro lidi, kteří neměli tolik štěstí a kvůli svým handicapům těžko hledají zaměstnání. Srdcerváči nejsou žádná charita, stojí na principu „win-win“. Jako protihodnotu za finanční příspěvek si každý dárce může z online katalogu vybrat nevšední dárek či zážitek, který nelze běžně koupi.
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email