Jiná grafika na webu Srdcerváčů, nový spot, nové zážitky a dárky v katalogu, a především pětice Srdcerváčů 2016 – lidí z pomáhajících profesí, kterým životem pořádně zamíchala nemoc či úraz. Čtvrtý ročník kampaně Srdcerváči NFOZP mohli 8. září vidět poprvé všichni, kdo dorazili do karlínského Café Martin v Praze.
Každého ze Srdcerváčů bude provázet jeho ambasador. Za kriminalistou Danielem Kafkou proto poprvé dorazila generální ředitelka Britské obchodní komory Marcela Roche, která s ním bude pilovat angličtinu, ambasadorka Jiřího Vaňáska Jana Víchová ze Svobodné mysli poslala ze Spojených států videopozdrav.
Představeni byli také tři další ambasadoři – Renáta Mrázová, personální ředitelka skupiny NN, která bude mentorkou Martiny Veverkové, ředitelka VFN v Praze Dana Jurásková, která provází SrdcerváčeStanislava Vajdu a exnáměstek VZP ČR Rostislav Verner, který spolupracuje s Marcelem Haschem, prenatálním genetikem se syndromem vyhoření.
Ředitelka NFOZP a Srdcerváčka Hana Potměšilová prozradila také novinky, které najdou fanoušci projektu v srdcerváčském katalogu unikátních zážitků a dárků, poodhalila letošní srdcerváčské víno a speciality, které navrhovalo designérské studio Boa Design – mýdla z bambuckého másla, které vyrábějí zdravotně postižení, a nové srdcerváčské čokolády s příběhem, které vyrábi čokoládovna Carla a kompletují handicapovaní, kteří do každé sladké pochoutky přibalí také svůj příběh.
Poprvé mohla veřejnost vidět také spot kampaně v superhrdinském komiksovém stylu, za kterým stojí studio LaceUp, herec Karel Dobrý, skladatel Honza Muchow a Marek Poledna ze studia Bystrouška.
Videomedailonky jednotlivých Srdcerváčů zase vznikly ve spolupráci se vzdělávacím portálem Svobodná mysl a natočil je Martin Krpáč. A novináři viděli také celou srdcerváčskou grafiku, kterou vytvořilo studio LaceUp a kterou pro srdcerváčský web upravilo studio Media Energy.