Na adrese www.myslimena.cz spustila Telefónika Czech Republic nové stránky, na které soustředila informace o svých aktivitách souvisejících se společenskou odpovědností. Jednu sekci představují i přehledně shrnuté informace pro osoby se zdravotním postižením. Je v ní i nový formulář, kde se zákazník jednoduše dozví, na jakou slevu má nárok. Může si vybrat, zda o ni chce zažádat poštou nebo si zajít na prodejnu.
V tom případě zvolí město, poté si vybere z nabídky konkrétní prodejnu a na závěr na jedné stránce dostane kompletní informaci. Ta shrnuje, kolik bude platit po odečtení slevy za zvolený tarif, jaká je adresa a otevírací doba vybrané prodejny, jaké doklady má vzít s sebou a rovnou si může stáhnout i žádost o poskytnutí slevy.
Informace pro osoby se zdravotním postižením se nacházejí v sekci Myslíme na zákazníky. Podobně přehledným způsobem jsou zde popsány informace pro seniory a služba Hovor pro neslyšící.
zdroj: Helpnet.cz